Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego zaprasza do składania wniosków w ramach dodatkowego naboru wniosków o przyznanie dotacji celowej na realizację zadania proekologicznego - likwidacja kotłów i pieców opalanych węglem lub koksem na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański edycja 2023 r.
Wnioski składać mogą: wspólnoty mieszkaniowe funkcjonujące w budynkach wielorodzinnych, a także poszczególni właściciele lokali, osoby fizyczne będące właścicielami domów jednorodzinnych z terenu Gminy Nowy Dwór Gdański.
Zasady finansowania zadania:
1. Realizacja zadania obejmuje koszt modernizacji źródeł ciepła poprzez likwidację kotłów i pieców opalanych węglem lub koksem i zastąpienie ich:
2. Nie podlegają dofinansowaniu zadania polegające na montażu kotłów opalanych biomasą lub węglem realizowane w mieście. Dopuszcza się montaż kotłów opalanych biomasą lub węglem, na terenach wiejskich spełniające wymogi opisane w Regulaminie przyznawania i rozliczania dotacji celowej na realizację zadań proekologicznych.
3. Dotacja przekazywana będzie w formie zwrotu części udokumentowanych kosztów realizacji w/w zadania, po jego zakończeniu.
4. Wysokość dotacji z budżetu Gminy wynosi 30% kosztów kwalifikowanych jednakże nie więcej niż 3000,00 zł (trzy tysiące zł).
5. Zgłoszenia należy składać w formie pisemnych wniosków, na drukach dostępnych na stronie internetowej lub w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Wejhera 3 w pok. nr 107.
Wyłączenia finansowania:
Realizacja zadania nie obejmuje tych Wnioskodawców, którzy kontynuują rozpoczęte przedsięwzięcia.
Termin składania wniosków: do 14 lipca 2023 r., do godz. 14:30, Sekretariat Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. E Wejhera 3, pok. nr 206. Ostateczne zakwalifikowanie wniosków nastąpi do 21 lipca 2023 r. Wyniki zostaną opublikowane do 28 lipca 2023 r. Pula środków przeznaczona z budżetu Gminy na realizację zadań proekologicznych wynosi 120 000,00 zł
Link do pobrania druków i formularzy niezbędnych do pozyskania dotacji