Konsultacje ONLINE - MPZP zmiany dla Lubieszewa i Orłowa
KONSULTACJE ONLINE, KTÓRYCH TERMIN ZAPLANOWANO NA 21 MAJA, GODZ. 16.30 ZOSTANĄ PRZEPROWADZONE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY MICROSOFT TEAMS.
KLIKNIJ, ABY DOŁĄCZYĆ DO SPOTKANIA
Identyfikator spotkania: 361 350 588 678 1
Kod dostępu: kX2M33hj
OGŁOSZENIE BURMISTRZA NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowy Dwór Gdański dla części obrębów Lubieszewo oraz Orłowo wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), w związku z art. 6a ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317), oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Nowym Dworze Gdańskim uchwały nr 120/XVI/2025 z dnia 23 kwietnia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowy Dwór Gdański dla części obrębów Lubieszewo oraz Orłowo.
Z treścią wyżej wymienionej uchwały można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim:
https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwNowymDworzeGdanskim/document/1174242/Uchwala-120_XVI_2025
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego. Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) wnioski do projektu planu miejscowego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, na adres email: urzad@miastonowydwor.pl lub poprzez platformę e-puap w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia.
Wnioski do projektu planu miejscowego można składać na formularzu, którego wzór zastał określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór ww. formularza jest dostępny na stronie: https://bip.miastonowydwor.pl/wniosek-do-aktu-planowania-przestrzennego.html
Składający wnioski do projektu planu miejscowego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Jednocześnie na podstawie art. 46 ust.1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionego miejscowego planu. Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu planu miejscowego w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia.
Zgodnie z art. 40 ww. ustawy uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: urzad@miastonowydwor.pl lub poprzez platformę e-puap. Uwaga lub wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Przedłożone wnioski i uwagi podlegają rozpatrzeniu przez Burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 6e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych, dnia 20.05.2025 r. o godzinie 16.00, odbędzie się spotkanie otwarte w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, w formie spotkania bezpośredniego, dotyczące możliwych rozwiązań planistycznych dla obszaru objętego uchwałą. Następnie dnia 21.05.2025 r. o godzinie 16. 30 odbędzie się transmitowane spotkanie otwarte, prowadzone za pomocą środków porozumiewania się na odległość, umożliwiające zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag, również dotyczące możliwych rozwiązań planistycznych dla obszaru objętego uchwałą.
Informację o łączu do transmitowanego spotkania będzie można uzyskać najpóźniej w dniu spotkania na stronie: https://miastonowydwor.pl/
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!